Sider

torsdag den 2. februar 2012

Tingene bliver også færdig med tiden

Sneen drysser ned udenfor og jeg får afsluttet nogle af mine strikkeprojekter. Det giver så plads og lyst til at begynde på nogle nye og spændende ting.
Jeg mangler kun at sy Milles cardigan  sammen og så lave en krave. Den er i str 1 år så der er lidt tid endnu selvom tiden går hurtig. Den bliver rigtig god at give hende på til sommer.

Nu hvor kulden er kommet er det også blevet til et baby-halstørklæde i alpakka fra SandnesGarn. Rigtig godt når hun sidder op i barnevognen, så ved man hun ikke får træk ved halsen i alt fald.



Min kæreste har givet grønt lys til at jeg må strikke en cardigan til ham i grå uld, så det vil jeg begynde på her i weekenden. jeg har forberedt ham på at den slags store projekter godt kan tage rigtig lang tid før de er færdige. Mønstret er fundet i en Familie Journal fra 2. jan 2012.

1 kommentar:

  1. Fedt Mette!

    Sikke mange ting du får lavet!!! Måske vi skulle holde en strikkeaften sammen? Det synes jeg kunne være rigtig hyggeligt :)

    God søndag!

    Kh. Jenny

    SvarSlet

Hejsa
Jeg vil blive rigtig glad, hvis du sender mig en kommentar, til det jeg ligger ud...